Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky
Paprskářová, Iva ; Suchopárová, Mariana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh rozvoje marketingové komunikace pro posílení konkurenceschopnosti značky ve společnosti zaměřující se na rychloobrátkové zboží. Konkrétně se jedná o potravinovou značku Knorr společnosti Unilever. První část práce obsahuje teoretický základ pro zpracování dané problematiky. V praktické části jsem zhodnotila současnou marketingovou komunikaci a mimo jiné využila SWOT, PEST a Porterovu analýzu. Na základě analýz současného stavu jsem navrhla zlepšení marketingové komunikace včetně podkladů časové, nákladové a rizikové analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.